Jump to content
SASS Wire Forum

BLACK GOLD SHOOTOUT 2018 !!!!


Recommended Posts

Hey Judge!

Guess who got asked personally by IM to be a DESSERT JUDGE!!!

 

Ok, I won't make you guess, it was ME!

WOOOHOOO!

 

Waimea

Link to post
Share on other sites
  • Replies 640
  • Created
  • Last Reply
23 hours ago, Hollywood Dave said:

You promise ?

 

You need the entire Black Gold experience.

Gentle is not what you want.

One year we tossed around a fire ball after dark. THAT was fun!

 

Waimea

Link to post
Share on other sites

Y'all don't forget!!!  There's a whole shootin' match to go with all the food and fun!!

Link to post
Share on other sites

Ya’ ain’t gotta’, but it’ll probably make the whole thing more funner!!!

Link to post
Share on other sites

that depends on how much of that there lemonaid yu pour down my throt tha nite befor......

Link to post
Share on other sites

Just don’t try to keep up with Red River Ray or Sidkick if the drankin’ gets serious!! :lol: :rolleyes: ;)

Link to post
Share on other sites

Advice from experience:  save the lemonade for Saturday nite.

 

Link to post
Share on other sites
On 5/29/2018 at 5:10 PM, Calico Mary said:

must be sum relashun ta takillya.....

 

It’s a distant relative that tastes better and is less filling!! B)

Link to post
Share on other sites
14 hours ago, Calico Mary said:

good....yu taint even gonna recognize me....I'z gained about 15 pounds....:unsure:

 

And yer liable to gain another ten by the time you leave Manchester on Sunday!!!  :o :lol: B)

 

We eats GOOOOD!!!!

Link to post
Share on other sites

This just may turn out to be the first match of the year for me. My new work schedule is not working out for shooting. I may need some copphead juice to steady my nerves. 

 

Link to post
Share on other sites

I sent my application in this week.

 

But, I think I'll just show up, shoot and keep a low profile and just enjoy everyone's company.

 

..........Widder

 

Link to post
Share on other sites

Waimea,

 

Dessert judge!  I'm jealous!  Since being replaced as a brew judge, my self concept is in the crapper.  Also, check you PMs.  I just sent you a Black Gold projectile order.

 

Kitty Kat and I just ordered some circus/clown themed T-shirts for evening festivities.  Maybe IM can make that a contest! 

Link to post
Share on other sites
On 5/28/2018 at 7:17 PM, Waimea said:

Hey Judge!

Guess who got asked personally by IM to be a DESSERT JUDGE!!!

 

Ok, I won't make you guess, it was ME!

WOOOHOOO!

 

Waimea

Good for you. Won't be there to watch. 

Have fun.

Stop by on the way up.

Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Brandon A Bovine SASS 27688 said:

This just may turn out to be the first match of the year for me. My new work schedule is not working out for shooting. I may need some copphead juice to steady my nerves. 

 

You need a new job that pays a lot of money, doesn't interfere with shooting and let's you drink copperhead juice on the job.

:lol:

 

Waimea

Link to post
Share on other sites

y’all sound like bad influences!!  I don’t know if the Sweet part of me will make it through BG 2018 or not!!! :rolleyes: Y’all gotta remember Hollywood Dave & I are new to this whole SASS thing!!! Looking forward to meeting and visiting with everyone.

Link to post
Share on other sites
31 minutes ago, Badlands Bob #61228 said:

Waimea, that's called retirement.  Best job I ever had.

 

Well, beside the cutting, casting, lubing/sizing, boxing and loading part, I guess when you see me I am retired.:lol:

 

2 minutes ago, Sweet & Sassy Cindy said:

y’all sound like bad influences!!  I don’t know if the Sweet part of me will make it through BG 2018 or not!!! :rolleyes: Y’all gotta remember Hollywood Dave & I are new to this whole SASS thing!!! Looking forward to meeting and visiting with everyone.

 

Your BG name shall be Sassy Cindy.

The sweet part might get in the way of havin' fun.:lol:

 

Waimea

Link to post
Share on other sites
34 minutes ago, Waimea said:

 

Well, beside the cutting, casting, lubing/sizing, boxing and loading part, I guess when you see me I am retired.:lol:

 

Waimea

In my previous job, I dealt with a lot of cutting, boxing and loading.  That's challenging work.B)

Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Waimea said:

You need a new job that pays a lot of money, doesn't interfere with shooting and let's you drink copperhead juice on the job.

:lol:

 

Waimea

 

Like Badlands Bob, I've come to find out over the last couple of years that this retirement thang ain't half bad!  While it doesn't "pay a lot of money" me and Fannie are getting by comfortably.  And the frequency of shooting and copperhead juice drinkin' has gone way up.  I guess 2 1/2 outta 3 ain't bad.:P

 

Lookin forward to celebratin' my birthday at BlackGold this year (as I have for the last 7 years).  This year will be the big 6-0 for me!  I guess I get to graduate to the Senior Frontier Cartridge category.:rolleyes:

Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Titus A. Gnatsass, SASS #71705 said:

 

Like Badlands Bob, I've come to find out over the last couple of years that this retirement thang ain't half bad!  While it doesn't "pay a lot of money" me and Fannie are getting by comfortably.  And the frequency of shooting and copperhead juice drinkin' has gone way up.  I guess 2 1/2 outta 3 ain't bad.:P

 

Lookin forward to celebratin' my birthday at BlackGold this year (as I have for the last 7 years).  This year will be the big 6-0 for me!  I guess I get to graduate to the Senior Frontier Cartridge category.:rolleyes:

I'm hopin' you're gonna bring your better (and prettier) half with you this year.

 

We'll have to figger some extry special way to help you over the 6-0 hump. :o

 

Waimea (who already passed over the Great 6-0 Divide)

Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Titus A. Gnatsass, SASS #71705 said:

 

Like Badlands Bob, I've come to find out over the last couple of years that this retirement thang ain't half bad!  While it doesn't "pay a lot of money" me and Fannie are getting by comfortably.  And the frequency of shooting and copperhead juice drinkin' has gone way up.  I guess 2 1/2 outta 3 ain't bad.:P

 

Lookin forward to celebratin' my birthday at BlackGold this year (as I have for the last 7 years).  This year will be the big 6-0 for me!  I guess I get to graduate to the Senior Frontier Cartridge category.:rolleyes:

Ere they offering SFC category at BG this year?

 

Krazy (what made it over the hump a few years back) Kajun

Link to post
Share on other sites
47 minutes ago, Krazy Kajun said:

Ere they offering SFC category at BG this year?

 

Krazy (what made it over the hump a few years back) Kajun

 

Not that I'm aware of....however, Joe has been known to be 'persuaded' to make changes to things after he's been in the 'juice';)

Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Waimea said:

I'm hopin' you're gonna bring your better (and prettier) half with you this year.
Looks like she's gonna make the trip this year!:wub:  WooHoo!

We'll have to figger some extry special way to help you over the 6-0 hump. :o

Just hangin' with my favorite Cowboy and Cowgirl friends will be "extry special" enuf fer me!

Waimea (who already passed over the Great 6-0 Divide)

 

Link to post
Share on other sites

If Ida known it was Titus' birthday (for the last seven years) there would've been cake.

Link to post
Share on other sites
On 6/1/2018 at 9:16 AM, Sweet & Sassy Cindy said:

y’all sound like bad influences!!  I don’t know if the Sweet part of me will make it through BG 2018 or not!!! :rolleyes: Y’all gotta remember Hollywood Dave & I are new to this whole SASS thing!!! Looking forward to meeting and visiting with everyone.

Oh my, Pretty girl, new to SASS, first big shoot Black Gold?  Hang on girl, you're in for a ride.

Bad influence?  Define "bad".

Link to post
Share on other sites
On 6/1/2018 at 2:01 PM, Titus A. Gnatsass, SASS #71705 said:

 

Not that I'm aware of....however, Joe has been known to be 'persuaded' to make changes to things after he's been in the 'juice';)

Crown is the best persuader.:lol:

Link to post
Share on other sites

Noz, I would have been more concerned what her definition of influence is not bad, we all know what bad is.

Link to post
Share on other sites

Sweet & Sassy Cindy....if any of those BG ner do wells promise they'll be gentle on y'all as first timers, don't pay them any attention.....they lie! Last year was our first time and you WILL be corrupted.

 

Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Palmetto Traveler said:

Sweet & Sassy Cindy....if any of those BG ner do wells promise they'll be gentle on y'all as first timers, don't pay them any attention.....they lie! Last year was our first time and you WILL be corrupted.

 

Some people have that predisposition....corruptability that is ;)

 

Kajun

Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Palmetto Traveler said:

Sweet & Sassy Cindy....if any of those BG ner do wells promise they'll be gentle on y'all as first timers, don't pay them any attention.....they lie! Last year was our first time and you WILL be corrupted.

 

 

That IS the whole point of the affair........:lol: :rolleyes: B)

 

 

 

 

I mean, AFTER ALL!!!;)

Link to post
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.