Jump to content
SASS Wire Forum

BLACK GOLD SHOOTOUT 2018 !!!!


Recommended Posts

8 hours ago, Noz said:

 

Ya'll have fun and designate someone to do something really stupid and blame me for it.

 

oooh...me....pick me!!!  I'll do it!!!:D

Link to post
Share on other sites
  • Replies 640
  • Created
  • Last Reply
4 hours ago, Calico Mary said:

 

oooh...me....pick me!!!  I'll do it!!!:D

 

Looks like I might be able to take a break this year.

:lol:

 

 

Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Waimea said:

 

Looks like I might be able to take a break this year.

:lol:

 

 

 

 

There'll be NO breaks for the likes of you!!!

Link to post
Share on other sites

Y’all ever decide on whether we was gonna have that homemade ice cream contest??

 

I found my freezer ‘n’ I bet I can come up with a good recipe!

Link to post
Share on other sites

I thought Cindy left it up to us and Tombstone (or, more accurately, Lady T) was gonna be in charge.  I am looking for the freezer but you gotta remember -- Petey don't like to be inconvenienced.  And avoids the appearance of inconvenience.

Link to post
Share on other sites

We don’t care what Petey don’t allow!

We gonna’ make our ice cream anyhow!!  :rolleyes: :o :lol:

Link to post
Share on other sites
On 6/27/2018 at 1:31 PM, Blackwater 53393 said:

 

 

There'll be NO breaks for the likes of you!!!

 

On 6/27/2018 at 2:58 PM, Badlands Bob #61228 said:

And what makes you think that's going to happen.

 

I just meant MAYBE Calico Mary would take up some slack in the entertainment department so I could do something fun like plunge a toilet.:lol:

Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Waimea said:

 

... so I could do something fun like plunge a toilet.:lol:

 

Ain't that marvelous?  So you're gonna be plunging the toilets again...perfect.  

 

Remember what happened last time you did that?

 

Not pleasant.

 

Not entertaining at all.

 

<_<

Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Waimea said:

 

 

I just meant MAYBE Calico Mary would take up some slack in the entertainment department so I could do something fun like plunge a toilet.:lol:

 

that depends....how much GOOD takillya is gonna be there?  had some gud stuff at CO State in 2014....ended up Thursday evening's campground entertainment....:wacko:  so I do have experience......

Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Jackalope said:

 

Ain't that marvelous?  So you're gonna be plunging the toilets again...perfect.  

 

Remember what happened last time you did that?

 

Not pleasant.

 

Not entertaining at all.

 

<_<

 

I remember the plunger was shaped like a shotgun. That was the entertaining part.:P

 

It ended happy.

 

Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Calico Mary said:

 

that depends....how much GOOD takillya is gonna be there?  had some gud stuff at CO State in 2014....ended up Thursday evening's campground entertainment....:wacko:  so I do have experience......

 

So we need to keep you away from takillya.

Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Calico Mary said:

I dunno....I'z heard it's pretty amusing when I'z been drinkin it.....:o

 

Backing slowly away...:lol:

 

What's everybody bringing to the BG Cowboy Yard SALE??

 

Here's my list:

Dillon 650 (set up for .38 cal)

.44-40 Quick change for Dillon 650  (no shell plate)

pair of Kirkpatrick Holsters

Denim Jacket

Buscadero holsters (cheap)

Bunch of bullets (ridiculously cheap)

 

Looking for

9mm Quick change for Dillon 550

 

Anybody want to play chess?

 

Waimea

 

Link to post
Share on other sites

I need a new yard, Find out how much for the yard please.:D

Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Hollywood Dave said:

They have a yard sale too?

 

YEP!!  Kinda' like a flea market with good stuff all laid out fer ya' to glom onto!!

Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Hollywood Dave said:

They have a yard sale too?

Black Gold's got everything.

Link to post
Share on other sites
10 hours ago, MizPete said:

Black Gold's got everything.

 AND A BAG OF CHIPS!!!!

Link to post
Share on other sites

I reckon I'll bring my hat fixing gear again this year.  I'll be there on Monday and we can do hat stuff 'til Friday as time permits!!

 

Bitterroot!! I have your hat with me. Mom got it fixed, but I'm pretty sure we'll have to adjust the size a little bit!!

Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Blackwater 53393 said:

I reckon I'll bring my hat fixing gear again this year.  I'll be there on Monday and we can do hat stuff 'til Friday as time permits!!

 

Bitterroot!! I have your hat with me. Mom got it fixed, but I'm pretty sure we'll have to adjust the size a little bit!!

Do you sell hats too, Blackwater?

I been thinking I need a different hat.

One that more fits my personality.

(He says inviting insults).:lol:

Maybe something flat on top.

I dunno.

 

Waimea

Link to post
Share on other sites

I sold hats for several years and traveled the match circuit to do it.  The taxman and the folks at Social Security kinda' forced me to stop.  I have toyed with the idea of getting back into it, but retirement, the band, other hobbies, a grandson that I'd like to spend more time with, and recent health issues have convinced me to mostly let it go.

 

Come visit with me when you get time up at Manchester and I'll explain.

Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Waimea said:

Do you sell hats too, Blackwater?

I been thinking I need a different hat.

One that more fits my personality.

(He says inviting insults).:lol:

Maybe something flat on top. 

I dunno.

 

Waimea

With ears maybe?

Link to post
Share on other sites

It's almost upon us....only 2 more weeks ya'll! :P:P

 

Kajun

Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Krazy Kajun said:

It's almost upon us....only 2 more weeks ya'll! :P:P

 

Kajun

 

Thank you very much for putting me in panic mode.....I STILL dunt noz whut ta wear!!!!:blink:

Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Waimea said:

...Maybe something flat on top....

 

Waimea

 

Are you tired of the pointed one?

 

4 hours ago, Tn Tombstone said:

With ears maybe?

 

How about something in a nice "Mouse Ear" Stetson, perhaps?

:D

Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Badlands Bob #61228 said:

image.jpeg.dfa06fa5fa6115cd8e9de7e7cee33725.jpeg

 

THAT'S IT!!!

:lol:

Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Calico Mary said:

 

Thank you very much for putting me in panic mode.....I STILL dunt noz whut ta wear!!!!:blink:

 

Go to the Cowgirl closet.

Pick out a few Cowgirl duds.

Repeat until there's no room in your vehicle for anything other than guns.

 

Mission accomplished.

You're welcome.

 

:lol:

 

Edit for clarification:

I don't think there are too many folks gonna judge you at Black Gold for what you wear. So bring what makes you happy. NOW the mission is accomplished.:lol:

Link to post
Share on other sites

We just want y’all ta’ come help us make the biggest little party in SASS a success for another year!!

Link to post
Share on other sites

Well Mary, it is the circus, maybe dress up like a trapeze artist, acrobat, bearded lady, etc. I’m just curious if you have any of those kinda duds in your closet!                                                                                                                               Y’all can make all the ice cream you like. That’s between y’all.                              Yeah, cowboy yard sale Thursday morning until.....                                                      And for you newbies to black gold, I promise you will never have as much fun anywhere else. Door prizes, raffles, auctions,  guns, etc. Just sit back and laugh your head off at all the craziness or better yet, join in! No one will think any worse of ya. 

Yard sale

side matches

extra special side match

team shoot,must have at least one lady on team (maybe with a little twist)

man on man

wild bunch match

the match

carbine shoot

I.M’s tid bits for ladies

2 live bands

surprise entertainment

games

cooking contests

lunches and dinners for 2 days

 

long range

all for 100. 

Oh yeah, and a couples dance contest

come one, come all to literally, The greatest show on earth! Or at least in sass!

Link to post
Share on other sites
3 hours ago, ironmaiden said:

Yadda yadda a bunch of other stuff..

I.M’s tid bits for ladies

Yadda yadda a bunch of other stuff..

 

Things that make ya say Hmmmmm.....zakly wut is tid bits...that sum kinda slang fer pole dancin' clothes ? :wacko:

 

Kajun

Link to post
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.