Jump to content
SASS Wire Forum

Round Requirements for the 13 Stages in May


Korupt Karl

Recommended Posts

MAY 13, 14, 15- KORUPTION IN PARADISE-NE Indiana-Cutter's Raiders-Round count: Rifle 132 Pistols 130 Shotgun 60.....plus whatever you shoot in sidematches. THIS IS GONNA BE ANOTHER FUN ONE.....You can shoot BP or smokeless.

 

This is what $50 will get you:

 

Free Dry camping

 

We do have indoor plumbing and shower....and for the rustic we have outhouses...

 

Friday-Unlimited Sidematches and longrange

 

Friday Night- 3STAGE NIGHT SHOOT-This is separate from the 10 main stages and will be it's own separate mini match.

 

Saturday 6 Stages

 

Saturday Night-BBQ

 

Sunday Morning GRISWOLD BREAKFAST and Cannon Competition

 

Sunday- 4 Stages

 

Hope to see you there....if you want to know how much fun they've been in the past ask: Manatee, Prairie Dawg, Cowboy Rick, Travelin Kid, Spitoon, Furball, CC, Midnight, Frenchy, Fireball, Duece, Black Tom, Ruby.....and the list goes on. I can almost guarantee you a good time....I know I'm gonna have one.....See ya there.

 

KK

Link to comment
Share on other sites

... Rifle 132 Pistols 130 Shotgun 60.....plus whatever you shoot in sidematches. ...

 

RATS.

 

My "special" out of town store bought ammuntion just came on today's stage!

 

250 rounds for the rifle/pistols. Leaves me 12 shy :(

 

50 rounds for the SxS. 10 short :(

 

 

I've got a almost empty jug of black powder in the back there somewhere... I think I could squeeze a dozen rounds out ...and a friend (yes I have "a" friend) is bring me some fmore or the SxS. :)

Link to comment
Share on other sites

RATS.

 

My "special" out of town store bought ammuntion just came on today's stage!

 

250 rounds for the rifle/pistols. Leaves me 12 shy :(

 

50 rounds for the SxS. 10 short :(

 

 

I've got a almost empty jug of black powder in the back there somewhere... I think I could squeeze a dozen rounds out ...and a friend (yes I have "a" friend) is bring me some fmore or the SxS. :)

 

Matthew,

I ain't manufactured all mine yet. Ya want me to make a few extry fer you. Don't say it ...Yes I have .45's also.

Just don't shoot em too much cuz I don't want to hurt you alls ears. Hee Hee. Seriously I'll make ya some if ya want.

Blood Washed

Link to comment
Share on other sites

Max, yes yu kin shute smokeeless iffn yuse so desire...

 

Cheyenne, whoze will mos likelee shute Palerider GF for tha gourd, Cheyenne

Link to comment
Share on other sites

Max, yes yu kin shute smokeeless iffn yuse so desire...

 

Cheyenne, whoze will mos likelee shute Palerider GF for tha gourd, Cheyenne

 

Cheyenne,

I dont think that's a good ideer fer yu to shoot fer da gourd. Heres why............I just don't think youd like it ...after yu hearded the gourd was stayin in Indiana. HeeeHeee.

Blood Washed

Link to comment
Share on other sites

No Doubt that the gourd is headed to Ohio!

 

My $$ is on Culpepper.

 

The lovely Dakota Skipper :wub: is lookin over my shoulder & her $$ is on Culpepper too!

 

As fer me, I plan on taking back the #1 Jose Wales spot

 

Ohioans will own the weekend!

 

--Prairie (Jest call me Jose) Dawg

Link to comment
Share on other sites

No Doubt that the gourd is headed to Ohio!

 

My $$ is on Culpepper.

 

The lovely Dakota Skipper :wub: is lookin over my shoulder & her $$ is on Culpepper too!

 

As fer me, I plan on taking back the #1 Jose Wales spot

 

Ohioans will own the weekend!

 

--Prairie (Jest call me Jose) Dawg

 

HeeHee Dawg,

If ya members right I won the Josey Wales last year (ain't my fault Frenchy was sick)

So I guess yer safe from me. This year I'm goin fer the gourd. Better look out fer Frenchy tho, ....he ain't got no yard long pistols like you but he's fast and mean....I mean real mean, down right junk yard dog mean.

Best treat him gentle, watch fer the glare in his eye, but don't let him catch ya lookin.

Good luck, shoot fast and straight, specially on them long targets.

Blood Washed(the gourd searcher)HeeHeee!!!

 

http://i459.photobucket.com/albums/qq315/lrallensr/BP2010006.jpg

Link to comment
Share on other sites

Matthew,..Seriously I'll make ya some if ya want.

Blood Washed

 

Let me dig out my bp jug and see how many I can make.

 

You got 45 brass ?! Knew you wournt all bad :)

Link to comment
Share on other sites

Do you have to shoot Black Powder? I remember we did the first year we shot this. But, seems like 'bout a third of the people on that list shot smokeless last time.

[/quote

 

 

You can shoot smokeless. We will have separate awards for BP and for smokeless.

 

KK

Link to comment
Share on other sites

K.Karl

Clear yer messages please, so's I can message ya.

Blood Washed

 

Message away. Sorry about that....the new format for the PM's was overlooked when they moved the "Full" meter to the side.

 

KK

Link to comment
Share on other sites

Yup

Spitoon Otoole posted these on the original thread:

front

back

--Dawg

Link to comment
Share on other sites

Hey Blood Washed:

I don't take Frenchy lightly.

Not fer a moment.

I'm gonna have to be on my to beat him.

Should be some real interesting match-ups this year.

This shoot gets better every year too!

Can't wait!

--Dawg

Link to comment
Share on other sites

RATS.

 

My "special" out of town store bought ammuntion just came on today's stage!

 

250 rounds for the rifle/pistols. Leaves me 12 shy :(

 

50 rounds for the SxS. 10 short :(

 

 

I've got a almost empty jug of black powder in the back there somewhere... I think I could squeeze a dozen rounds out ...and a friend (yes I have "a" friend) is bring me some fmore or the SxS. :)

 

 

Matthew, let me know what you need and I'll fix you up, .45's and/or shotgun shells.

 

Spittoon

Link to comment
Share on other sites

not normally, but at a BP schute, of course....Oh yu mene tha wun thit Prairie Dawg is gonna wen?

 

Cheyenne

Link to comment
Share on other sites

I'm thinkin my memory is slippin. Must be that over 60 thing. I'm also thinkin the Josey Wales caegory is black powder. AM I or am I not correct????????

Blood Washed

 

 

Yes, Josey Wales is a black powder category....however, if you have enough smokeless we can do it as well.

 

KK

Link to comment
Share on other sites

Mingo's been known to do that.

 

Wonder if he's bringing that little cannon this year?

 

Wonder if Duke's comin?

 

We'll know purdy soon.

 

--Dawg

Link to comment
Share on other sites

Cannon? Cannon? How many rounds? What range? Full scale?

 

Just some friendly firing for effect. Wakin the neighbors on Sunday morning.

Link to comment
Share on other sites

Not only is Josey Wales a black powder category, but we're gonna be shooting at rifle targets this year with our "rifle" pistols.

 

There was a glitch in the process last year and the JW shooters just shot the pistol targets twice.

 

Ole Josey winced when he heard about that, because the challenge in JW is shootin pistols at the rifle targets.

 

So, you've got some time to practice -- now go to the range & make some smoke!

 

This match is getting closer & the excitement is building.

 

Reminds me of that old Carly Simon song "Anticipation"

 

See y'all in a few weeks.

 

--Dawg

Link to comment
Share on other sites

Uhhhh Ohhhh,

Blood Washed got his SxS fixed. I hope!!!!!!!!

 

 

If''n it ain't fixed by then....I've got one you can use.

 

KK

Link to comment
Share on other sites

If''n it ain't fixed by then....I've got one you can use.

 

KK

 

 

Hey, I have one for him too, it shoots but won't open, but that's the kind of challenge that Bloodwashed needs to keep him sharp!

 

Spittoon

Link to comment
Share on other sites

What is this.......................Gather up all our busted guns to lend to Blood Washed Day????????????????

 

How to insure a victory! :lol:

 

--Dawg

Link to comment
Share on other sites

Hey, I have one for him too, it shoots but won't open, but that's the kind of challenge that Bloodwashed needs to keep him sharp!

 

Spittoon

 

Hey Spittoon,

Bring it to the next shoot at Cutters, I'll pay ya scrap price fer it............I can always use spare parts.

Guess I shouldn't have practiced so hard in my quest for the gourd. But I Gottsta git ready fer that Cheyenne feller.

HeeHeee,

Blood Washed

Link to comment
Share on other sites

What is this.......................Gather up all our busted guns to lend to Blood Washed Day????????????????

 

How to insure a victory! :lol:

 

--Dawg

 

Hey Dawg,

I think you should donate them yard long shooters to the cause. HeeHeee

I think I'd have ta start liftin some weights afore I could shoot them.

Come on May..........

Blood Washed(searcher of the gourd.)

Link to comment
Share on other sites

The one that's bent or something?

 

Believe it or not....I was bein serious, but then I guess you guys aren't accustomed to that side of me....lol.

 

KK

Link to comment
Share on other sites

Oh Yeah, the NEW KK.

Gonna take some gettin used to

 

 

You just keep thinkin Blood Washed.......That's what yer good at.

 

 

Think it will finally warm up by the time we shoot this match?????

 

Prairie (jest call me Josey) Dawg

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.