Jump to content
SASS Wire Forum

PIZZA FRIDAY


Grizzly Dave

Recommended Posts

As opposed to you watching me with that video thingy??

 

 

Hey....ya leave Grizz alone Missy !

 

I'll have ya know I like watchin' ya on dat vidoe thinner. ;):o

Link to post
Share on other sites
  • Replies 326
  • Created
  • Last Reply

then good luck finding anything else.....we gave up watching hockey years ago but it's on our tv tonight....best of a sorry lot of choices! :wacko:

Link to post
Share on other sites

I NEED to find that tylonol...

 

Getting old sucks.

Let me know when you get there my friend. :)

Link to post
Share on other sites

Padre, you are leading the way that is for sure and for certain, but I'm coming up fast.

 

A lot of my problems now stem from the fact that I was STUPID when I was younger. Have a titanium plate and six screws in my neck to prove it. And other wear and tear that hasn't been fixed yet.

 

Like the old saying goes, if I'd have known I was going to live so long, I'd have taken better care of myself.

Link to post
Share on other sites

YOU.....ARE.....WEIRD.......

 

 

 

 

 

or really, really bored!

 

 

 

HOW.............BOUT..................BOTH ! ;)

Link to post
Share on other sites

like Garth Brooks said "I'm much too young to feel this damn old"....... :wacko::wacko::blink:

 

 

Dat's my theme song !

Link to post
Share on other sites

That works for me..... :P

 

 

 

Me Two ! :P:P

 

 

Now whar is dat Evil critter ?

 

He must be dancin' cuz I see a few snow flakes flyin' around out side. :huh::huh:

Link to post
Share on other sites

he was over on the Wire earlier claiming that 27 degrees is t-shirt weather...... :wacko:

 

 

That boy just ain't right!!!

Link to post
Share on other sites

Figures he wood be stirin' da pot......gittin' dim boys all wound up.........

 

 

 

Just hope dey don't drop in here !

 

 

An I agree......dat boy just aint rat a'tall ! :lol:

Link to post
Share on other sites

YOU.....ARE.....WEIRD.......

 

 

 

 

 

or really, really bored!

 

 

BUT WAIT...aren't yew the one who said yew was part wood elf? :o now THAT IS WIERD :lol:

Link to post
Share on other sites

There's been enough arguments in the Saloon lately, seems like it is spilling over....time to make some of em' go back to the Wire! this here place is supposed to be fer drinkin', not fightin'.....

 

 

which reminds me, where the heck is Bottles? I'm thirsty.....

Link to post
Share on other sites

BUT WAIT...aren't yew the one who said yew was part wood elf? :o now THAT IS WIERD :lol:

 

I am part wood elf.....REALLY!! You'd understand if you saw me around aspen trees......

Link to post
Share on other sites

I am part wood elf.....REALLY!! You'd understand if you saw me around aspen trees......

 

 

 

Ok din ! :wacko::wacko:

Link to post
Share on other sites

aspen trees are sacred to the elves....and it's a really spiritual experience every time I'm around them....kinda get the idea??

 

 

 

(hey, at least it doesn't involve skinny dipping!) :lol::lol::P

Link to post
Share on other sites

Aspen trees are a weed tree, they spread and choke out an area, ain't no good for burning as they are really smokey. They make for nice color in the fall, but that is about it.

Link to post
Share on other sites

Aspen trees are a weed tree, they spread and choke out an area, ain't no good for burning as they are really smokey. They make for nice color in the fall, but that is about it.

 

 

Use them to water proof my tanned hides.

 

Looks really good when done.

Link to post
Share on other sites

Whatever..... :blink:

 

 

this hockey game ain't too bad after all, It's getting really chippy out there!! I'm getting the feeling the Avs and Blues ain't really liking each other too much right now.... :o

Link to post
Share on other sites

Well, I guess I'm going to the store with Miz Grizz to get stuff for a finals week care package for daughter grizz. I wonder if they have any of those race car shopping carts for fat old farts? Not that it would matter, neither of us would want to be the one to push.

 

Back later.

Link to post
Share on other sites

Oh good lord am I the only one on here that's ever actually READ the Lord of the Rings books and not just seen the movies?? :huh:

Link to post
Share on other sites

How about neither one? We own the movies, but I have never made it all the way thru, my attention span is way too short.

 

Well, if you watch the extended versions, it's only about 14 hours long...... :blink::blink: That's not so bad.... :lol:

Link to post
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.